Inredningsdesign

Inredningsdesign
Inredning och rådgivning, utformning av offentlig och privat miljö.
Stylingen har som syfte att ge en atmosfär och struktur som tillför ökad prestation, försäljning, image eller upplevelse.

  • Företagsmiljöer – Att skapa och utveckla en inspirerande miljö eller upplevelse kopplat till produkt, tjänst, uttryck och image.

  • Fotomiljöer - för produkter, magasin och annonsbilder, möten, event.

  • Butiksmiljö – handlar om att skapa en shoppingupplevelse.

  • Event och upplevelse - koncept eller specialanpassade.

  • Homestagning inför en försäljning eller en önskan om förändring av miljö.

  • Homestyling handlar om att skapa en trevlig miljö i Er bostad.


Min roll – Affärsstylist/Projektledare

  • Att tillsammans med företaget skapa vision, mål, strategi och utveckling för den inredningsdesign som skall förstärka den förväntade upplevelsen av.

  • Att styra och leda, projektinriktat delar eller hela projekt.

  • Att skapa ett flöde, motivera kreativitet, optimera utvecklingsprocesser.

  • Den utgår alltid från en vidareutveckling av företagets befintliga försäljningsstrategi fokuserad mot ökat resultat och lönsamhet.


Varumärkets image – Företags- & butikskoncept
Kundupplevelsen blir den kultur som verksamhet / butiken speglar. I ett företags- eller butikskoncept är inredning och attraktiv produktdesign, utvalt sortiment av detaljer och intressanta varugrupper oerhört viktiga delar för varumärkesuttrycket.

Ett företags verksamhet och dess historia, tradition tillsammans med starka värdegrunder och ansvarstagande blir den servicekultur och kommunikation vi förmedlar.

Det unika och genomgående blir kopplat till konceptet design. Allt bidrar med en egen unik story och upplevelse vässat till sin helhetsupplevelse.
 

Service genom ett starkt engagemang

Servicekultur för mig är att se alla stjärnor, att tänka inåt - utåt och av omtanke ger jag lite mer kärlek!  Att ge är att få dubbelt - Att överträffa och ge kunden en bra dag ger mig också en bra dag, enkelt!

"En kund är den viktigaste personen som besöker våra lokaler."
-Mahatma Ghandi

Nöjda kunder skapar lönsamhet så det är upp till dig om du förvaltar möjligheten. Dina besökare till butiken/företaget kan vara kunden som förväntas köpa eller en gäst besöker dig.